onsdagkväll.

wäu.
idag är det onsdag, det är typ kallt och massa snö. uijuäsåppoifokd.
saatan hoppas det bli sommar snart!

igår så var de skola då och sen stan med massa trevligt folk, satt på dinos och chillade typ, sen på kvällen så slira vi omkring på stan lite med nåns bil. :) sen så sov julia hos mej.
idag fyller manda år så, grattis !  for till stan efter skolan med julia emma och manda och åt på timjan.

jag har engelskaprov på fredag. det kommer fan inte gå bra alls.
jag tror emma, jag & julia ska börja på core och flowin på avancia. :)
hoppas det finns platser och att det är kul. jag måst komma ihåg att ringa dit imorgon!


 ♥  pusshejdå.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hihihi, taack igen (((((:

2009-03-12 @ 06:42:05
URL: http://amaandaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0